Een dansje voor een nieuwe klant!

Een dansje voor een nieuwe klant!

Toen Poetszorg op werd gericht in 2015, hadden we geen idee dat het uit zou groeien tot zo’n groot bedrijf met duizenden klanten en ondertussen óók meer dan 1.000 medewerkers… 😱

Laten we even 9 jaar terug in de tijd gaan… Toen familie van Bussel nog met zijn drieën of vieren in een ruimte zat. Ze maakten een afspraak: elke keer dat er een nieuwe klant bij komt, moet je een dansje doen. 🎶

Wil vertelt: Dan vroeg ons pap altijd gedurende de dag van: ‘’Hebben we nog nieuwe klanten?’’ Dan zei ik, ja 1. Hij reageerde dan: ‘’Oh, maar dat moet je wel vertellen!’’ Toen spraken we dus af dat als we 2 nieuwe klanten per week hadden, dat het super goed ging. Als we een nieuwe klant hadden, dan begon ik te springen en dansen en dan wisten zij: Hey! Er is een nieuwe klant. Dus uiteindelijk vroegen ze van, ‘’Hebben we geen nieuwe klanten meer?’’ Ik zei, oh jawel, al 3. Toen reageerden ze: ‘’Hey! Jij zegt dat niet meer.’’ Ik zeg, ja, maar ik ga hier toch niet de hele dag dansen!

We zijn ongelofelijk trots om zo’n mooi bedrijf te hebben opgebouwd door de jaren heen! 🙏

Created by Wedentify.